Aké sú teda aktuálne marketingové trendy?
A aký majú zmysel pre podnikateľov?
Personalizovaný obsah – personalizácia zvyšuje angažovanosť spotrebiteľov a tiež vedie k vyššej konverzii a lojalite zákazníkov
Influencer marketing – Spolupráca s influencermi na sociálnych médiách môže značne pomôcť dosiahnuť širšie publikum a zároveň získať dôveru spotrebiteľa.
Video obsah a live streaming – Podnikatelia využívajú video obsah k zvýrazneniu svojich produktov a služieb a na zvyšovanie povedomia o značke – nakoľko ľudia trávia čoraz viac času sledovaním videí na sociálnych sieťach či iných platformách.
AI Marketing – Umelá inteligencia sa dá použiť na automatizáciu bežných úloh, čím ostáva obchodníkov viac času na riešenie zložitejších úloh.
Podcasty – Ľudia radi počúvajú podcasty pri rôznych iných činnostiach, ktoré práve vykonávajú.
Obsahový marketing – Na základe vytvárania efektívneho obsahu môžu podnikatelia zaujať a udržať pozornosť vopred definovaného publika a zároveň podporiť nákupné aktivity zákazníkov.
E-mailový marketing – Podniky majú priestor neustále komunikovať so svojimi zákazníkmi a pripomínať sa im svojimi aktivitami za účelom predaja a propagácie.
Marketingové trendy sú akýmisi neviditeľnými špendlíkmi, ktoré spájajú svet značiek s očakávaním a potrebami zákazníkov a tým definujú budúcnosť firiem vo svete marketingu.
Aký typ marketingu preferuje Váš biznis?